Fynd på Tradera till min mor



Ja igår hittade jag faktiskt fynd till mor på Tradera, hon har ju länge velat ha snygga toppar till våren och jag hittade 5 stycken jättesnygga och fräscha toppar till hyffsat pris på Tradera endast 60 kr för alla så det var ett toppenfynd tycker jag, ska bli kul att se vad hon tycker om dom när hon ser bilden på dom idag när dom kommer på fika, man kan göra riktiga fynd på Tradera vilket jag har gjort många innan och man kollar ständigt där om där kan vara något och det är inte bara kläder utan man kan ju hitta precis vad som helst på Tradera, så det är ett tips till alla att ta en titt på Tradera och se om ni kan fynda något som ni länge har letat efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0