frukost

Ja nu ska vi ha frukost och senare idag så kommer min mor och far hit på fika och sen ikväll kommer min kusin Joakim hit och stannar några dagar, så pågarna ska spela wow och jag spelar ju Guildwars och sen har vi en del bra filmer som vi ska se. Vi ska laga till thaimat som vi alltid brukar göra när min kusin är här för han älskar den maten, starkt men gott *ler*. Ikväll blir det nog att vi beställer något som pizza, men får jag välja så blir det kinamat denna gången för det är jag så sugen på och kinarestaurangen har haft stängt hela Januari pga att dom skulle ha semester och det förstår man ju också, men därför så skulle jag gärna vilja ha kinamat idag för det är så himla gott, jaha nu är vi där igen *ler* ja är man österlening så är man, det är bara mad hela tiden hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0