Fikat och ätit goda bullar

Ja nu har vi fikat och ätit goda franskbrödbullar mmmm... inte dumt, annars så är det lugnt idag, i morgon kommer ju min mor och far och vi ska köra och träna i Ystad men innan dess så har vi nu bestämt att dom ska köpa bullar och ha med sig hit och att vi fikar här istället, det blir bättre tycker jag och man kan prata om vad man vill, ingen som sitter och lyssnar sidan om och ja man är ju på hemmaplan så att säga och jag ska ta upp gott pålägg tills i morgon när dom kommer, dessutom så får man mera bullar för pengarna när man köper hem dom än om man fikar på fiket, för det är ganska dyrt att fika ute och mätt blir man ju inte direkt på en bulle och ska man träna ja då får man äta rättså bra innan så att man orkar, jag måste i alla fall göra det, så det var ju bra att vi bestämde att fika här hemma i morgon bitti istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0