Det har kommit lite snö

Ja det har minsann kommit lite snö och man ser på vägen att dom kör sakta så det är förmodligen rättså halt ute och dom har ju lovat att det ska snöa i morgon och ja hela helgen så vi får väl se hur vädret kommer till att bli. Annars så har jag sovit några timmar innan idag efter det att jag hade tränat för jag var helt slut efter träningen, men nu när jag har vilat och vi har ätit och sett på film så känner jag mig mycket piggare. Nu tänkte jag koka en kopp kaffe till mig och min sambo och sen ska jag spela lite Guildwars och bara ta det lugnt.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Här har det också snöat men det blir INTE liggandes utan bara töar väck direkt.

Den där stormen dom lovade verkar som den uteblir.

Kram.

2009-02-10 @ 21:23:36
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0