coffetime

Ja nu ska det bli gott med lite kaffe, är så himla sugen så jag måste bara gå och sätta på en kanna kaffe och kanske något gott till, det är ju så att sötsuget sätter fart lite extra just den här veckan när man har PMS eller DMS som jag har vilket är ännu värre, så nu ska här kokas kaffe och sen ska jag sätta mig ner och spela lite Guildwars, jag får nog ta en värktablett också för min mage värker som bara den inge kul alls, men så är det att vara kvinna, undrar egenligen varför vi skulle få menstruation varför kunde inte Gud ha lagt det på karlarna istället för dom förstår inte hur det är att ha PMS eller PMD, jag tror att vi skulle ge dom en eller två dagar med det så hade dom nog förstått hur det känns eller vad säger ni???? *blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0