Coffeetime *ler*

Ja nu är det kaffedags och jag har precis cyklat 5 km och sedan har jag gjort övningarna som man kan göra själv hemma som jag även gör på träningen som 30 situps och 30 knipövningar och 30 ja det är att man ligger på magen och tar upp huvudet och händerna lite upp mot ryggen, har bild på hur man ska göra lite svårt att beskriva den övningen men i alla fall 30 av den också och sedan är där en övning där man ska ha ena armen och motsvarande ben upp samtidigt och sedan skifta så trettio av allt så det känns mest i bakdelen nu kan jag säga så det är väl den mest otränade delen på kroppen antagligen eftersom jag har mest ont i den nu efter träningen hehe! Nu ska det i alla fall bli gott med kaffe och en macka efter träningen, man har ju gjort av med lite energi och behöver fylla på lite grann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0