blääää

Usch och fy känner mig inte bra alls och magen gör ont som bara den, ja det är ju inget konstigt med det för det är ju så när man har fel vecka men ändå, det är ingen höjdare precis. Jag har vilat några timmar för jag kände mig så kass och hade ont i huvudet att jag bara var tvungen att gå och lägga mig några timmar och nu är jag uppe igen för att sitta en liten stund vid datorn och kolla på nätet och lite så och sen får man snart gå och lägga sig igen. På tisdag ska jag börjar träna i Ystad så då har jag förhoppningsvis fått det, men det är ju inte så kul heller när man mår skit och hålla på och träna och så, men jag får väl ta det lite nätt ändå när jag tränar för jag vet att jag lätt kan svimma när jag har den veckan, en gång var mor och jag inne i en mataffär när det rätt som det var bara svartnade för ögonen på mig, men jag vaknade till snabbt igen så jag hann liksom inte svimma riktigt där som tur var, men mor sa att det var nog bäst att vi körde hem direkt efter det eftersom jag mådde så dåligt, så jag får ta det försiktigt på tisdag, men far är ju också i samma träningslokal som jag samtidigt så det är ju lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0