Bara slappa

Ja nu har jag tränat för idag och nu väntar helgen och jag ska bara slappa, nåja jag ska ju träna även i morgon och övermorgon men för övrigt ska vi bara ta det lugnt och det ska bli skönt. Vi ska se på melodifestivalen sista uttagningen i morgon så får man se vilka låtar som går vidare och hur låtarna är för dom andra låtarna har ju inte varit så där jättebra precis, nåja dom som gick vidare var ju rätt bra ändå, men dom andra åren har det varit svårare att välja ut rätt låt för alla har varit så bra och det kan man ju inte säga i år direkt.

Kommentarer
Postat av: Åsa

har du hört nåt från din vännina då?Jag tänker på hon med hunden?

2009-02-27 @ 14:17:15
Postat av: Johanna

Nej det har jag inte gjort och hon kommer nog inte vara inne på några dagar nu det skrev hon innan just pga att hon inte mår bra just nu pga att hunden har dött.

2009-02-27 @ 15:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0