Undrar vem som vinner

Ja ikväll är det Idol och det är finalen mellan Erik och Kalle, jag undrar vem som kommer att vinna, det är spännande, båda är jätteduktiga men jag håller på Erik fast som sagt det är så svårt för båda är duktiga fast dom har olika musikstilar ju så egentligen kvittar det vem som vinner, det ska i alla fall bli roligt att se hur det går ikväll. I morgon kommer min mor och far hit och vi ska fira lucia även om det är en dag för tidigt, för den 13:e ska min mor och far bort så då kan dom inte komma men det går ju lika bra i morgon så då ska hon handlar lussebullar med sig hit så det ska bli kul. Annars idag kommer det till att vara en lugn dag och jag eldar för fullt i brasan för det är minsann inte så varmt, kallt och ruggigt ute. Glöm inte Idol ikväll klockan åtta på fyran tjingeling pling!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Ja här ska vi faktiskt också titta på Idol tror jag...jag tror Erik vinner.

Vi ska titta på lucia imorgon kl 11.00 i Tommarp där simrishamns lucia kommer och lussar.

Ha nu en trevlig helg !

2009-12-11 @ 19:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0