Städas idag

Ja idag städas här hemma för fullt, jag drar med mig lilla Fido genom hela huset *ler*. Jag tar det lugnt för jag har ju precis varit dålig och det vill jag ju inte bli igen och jag är fortfarande lite förkyld men det är inte så farligt. Jag har julmusik på för fullt ös, städningen går ju lättare då och sen kommer man i skön julstämning. Ikväll är det halv åtta hos mig och äntligen hemma och lite senare är det finalen i Americas got talent så det ska jag se  och Jordan rättsläkaren brukar jag också se på. Idag har svärmor gjort köttbullar till oss som vi ska ha till kvällsmat så det är inte dumt *ler* lite lyxigt sådär hehe! Nej nu får jag städa vidare tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0