Spela in Juleshowen

Ja under alla åren innan så har danmarks Juleshow gått på kanal 1 på juldagen den 25:e men nu har dom tydligen ändrat på det så att den går klockan fyra alltså en timme efter den svenska julshowen  så nu går den alltså på julafton istället, jag förstår inte varför dom har ändrat på det? I alla fall så har vi tänkt spela in den danska julshowen så att vi kan se på den dagen efter då vi ska fira julafton med mina kusiner och öppna paketen och så då som alla andra länder gör och då får vi se på julshowen som vi har spelat in på dvd, min svärmor har nämligen sån som man kan spela in på dvd och det är ju kanon, så det lär ju ordna sig ändå som tur är. Annars så blir det en lugn dag idag och ikväll kommer halv åtta hos mig och sen är det bonde söker fru, jag missade förra gången, men enligt mor så missade jag inget då så det är ju lugnt. Svärmor gjorde så många köttbullar till oss igår att vi har tills idag också och det är ju kanon så middagen är räddad idag också *ler*, nåja det hade den varit ändå för hela boxen är full med kött och annat men detta är ju enklare och går fortare att göra och det är ju aldrig fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0