ska se på Lotta ikväll och julmysa

Ja just nu så steker jag korv till oss, blir enkelt ikväll korv med bröd men det är gott och enkelt, sen klockan åtta ska jag se på Lottas jul på Liseberg på fyran och jag ska se på halv åtta hos mig så där är lite att titta på ikväll. Jag tänkte att vi skulle dricka lite glögg till Lottas jul på Liseberg, det är så gott med glögg. Annars så är det lite bättre med mig, men jag har ont i huvudet idag bara, förkylningen är kvar men febern är borta så det är ju bra. Ha nu en riktigt mysig kväll allesammans!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Här ska också kollas på Lotta tror jag och så glögg och pepparkaka till det.

2009-12-07 @ 18:19:07
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0