Så har granen kommit in *ler*



Ja ute snöar det för fullt här och mer ska det visst bli men i alla fall så har vi fått in vår fina gran och jag har proppat den full med massa julgransdekorationer så den ser verkligen ut som en äkta amerikansk julgran. Julaftonen kommer vi att fira här hemma men om vädret är hyffsat så kan vi gå hem till mina svärföräldrar och fira jul där, äta lite god julmat och jag tar med mig bara deras paket och mitt till min sambo och hans till mig sen får vi träffa dom andra en annan dag och då får dom öppna sina paketer, det får ju bli så nu när vädret är som det är och där är många som har fastnat på vägen här uppe med sina bilar, men visst blir man lite besviken när man inte kan åka och gratulera min kusin Carro som fyller år den 23:e eller att inte mor och far kan komma hit på julafton och att vi heller inte kan fira juldagen med mina kusiner och min moster och hennes sambo på juldagen, men som sagt vi får träffas en annan dag kanske rent av här hemma hos oss och äta lite god julmat och öppna julklapparna då istället. I alla fall så har vi fått in granen idag och jag har klätt den och den är så fin så *ler*. Ikväll är det sista programmet av dansbandskampen missa inte det, det är finalen, ska bli spännande att se vem som vinner.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Men vägarna är väl inte så igenkorkade fortfarande så att ni inte kan fira jul ihopa med dina föräldrar ??? Det är ju stora vägen till Skurup ju ? Och det ska bli +5 grader och regn på julafton och på tisd och onsd ska det vara +3 grader så ni kan nog fira ihopa ska du se.

2009-12-19 @ 21:53:26
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0