röd snygg tunika

Ja jag har fått tag på en jättesnygg röd och söt tunika som jag tänkte ha när vi ska till min moster och mina kusiner och fira jul den 25:e den är jätteskön och dessutom så snygg och så ska jag ha svarta jeans till det så det blir kanonfint, jag har ju det mesta men sen vill man förnya sig lite någon gång och då hittade jag denna snygga tunika, tänkte ha några av mina andra toppar som jag har sedan tidigare dom andra dagarna som vi ska bort och inviga denna den 25:e *ler*. Annars så har det snöat och det håller på att snöa som bara den just nu ute och det är härligt, kanske vi rent av får en vit jul denna julen hoppas på det! Jag ska se på det programmet som handlar om barn som vill bli stjärnor på fyran som börjar klockan nio och halv åtta hos mig förstås. Nej nu ska jag gå och göra en kopp kaffe till oss, kram på er!


Kommentarer
Postat av: Kickan

Nyfiken på tunikan ju ! Kan du lägga upp bild kanske ?

2009-12-15 @ 19:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0