Pernillas jul



Ja missa inte Pernilla Wahglrens julprogram på teve 4 plus som går klockan nio ikväll, det är faktiskt jättebra och trevligt, hon är en så glad och go tjej och sen lagar hon god mat där och pyntar och så, hon är lika tokig som jag i julen *ler*. Annars så är det andra december idag och jag har öppnat andra luckan i vår Ica kalender. Just nu tittar jag på förkväll på fyran och där är Pernilla med just nu och dom pratar om hennes julprogram på teve 4 plus, det är andra programmet som går ikväll så missa inte det nu, programmet går klockan 21.00  kram på er!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Hahaha ja den kalendern har mina töser också ! Den fick dom idag på mathallen .

2009-12-02 @ 18:49:20
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0