Nu vet vi hur julaftonen kommer att bli *ler*

Ja nu vet vi hur julaftonen kommer att bli, idag när vi var och firade min kusins födelsedag så lämnade vi deras julklappar från oss och vi fick våra julklappar från dom med oss hem så klockan två kommer min mor och far hit i morgon och då ska vi se på Kalle Anka och hans vänner och dricka kaffe, min sambo åker hem till sin mor och hjälper henne då med mat och så, det brukar han alltid göra och sen så åker vi dit lite senare  och då äter vi och sedan följs kvällen med klappar och julegröt. Juldagen kommer vi att åka till min moster och mina kusiner i Sjöbo om vädret tillåter och då ska vi äta god mat och bara umgås med dom, men som sagt det beror på hur vädret är, men vi hoppas på det bästa. God Jul på er alla!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0