Nu kommer ovädret in



Ja nu kommer ovädret in och jag har precis kollat radarn på DMI danmarks väderprognos och det ser inte nådigt ut kan jag säga, min sambo är trött på snön nu för han har skottat snö i tre dagar både här och hemma hos sina föräldrar och nu blåser allt igen igen och dessutom så snöar det mera så man undrar hur mycket snö som ska komma. Just nu så blåser det som bara den och snöar för fullt, men vi har kaminen igång och jag har tagit in gott om ved. Ikväll är det Anna Ankas jul igen på trean klockan åtta så missa inte det och senare kommer det omtalade programmet där hon var med i programmet hollywoodfruar som jag missade och det ska gå ikväll så det ska jag också se och jag råder er till att se det också för det var efter det programmet som det blev sånt rabaler om vad hon hade kläckt ur sig där, så det ska bli spännande *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0