Missa inte Lottas jul på Liseberg



Nej missa inte Lottas Jul på Liseberg som går ikväll klockan 20.00 på fyran och halv åtta hos mig går precis innan och det är ju också roligt när dom bjuder hem varandra och lagar mat till varandra, men jag ser fram emot Lottas jul på Liseberg och hon har ju precis gjort en julskiva med gästartister och dom ska vara med i programmet ikväll. Ja det blir ju ikväll eftersom det har blivit sent och klockan är nu 01.50 och jag ska snart gå och lägga mig, blev lite sent när jag såg på en bra film och sen kom det någon bra deckare efter det och ja hm... sen blev klockan lite mycket så att säga... Nej nu ska jag gå och lägga mig, men missa nu inte Lottas jul på Liseberg för där kan man få riktigt julstämning *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0