mera snö



Ja nu snöar det för fullt här och jag hörde med mor och far och dom har fått hela gården full med snö så far hade varit ute och försökt skotta fram bilen för den satt fast i snö och mera snö ska det bli så nog blir det en vit jul alltid och det är ju trevligt. Annars ikväll så är det sista avsnittet av bonde söker fru klockan åtta och sen efter det kommer Jul med Ernst vilket jag tror kommer att bli trevligt för hans program brukar alltid vara trevliga och alla program som handlar om julen är trevliga *ler* man får sådan julstämning då, just nu lyssnar vi på julmusik och njuter av värmen som strålar från kaminen och strax är det dax för en kopp kaffe. På söndag kommer mor och far hit på fika, men jag sa till dom att ta med sig hundarna för om det skulle bli dåligt väder så kan dom ju sova över. Ha det gott allesammans!!  Ps jag måste bara visa årets nya tomte som vi fick av mor och far, den är gammal och jag tycker att han är så charmig och nu väntar tomten bara på att granen också ska komma in.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Här ska vi också kolla på Ernst !

2009-12-18 @ 21:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0