mera snö på ingång

Ja det är mera snö på ingång och det ska börja blåsa, det ska visst komma 20 cm till ska komma men vem vet det kan ju bli mera, jag har precis kollat radarna på DMI danmarks väderprognos på radarn och där ser man hur det kommer in jättemycket nederbörd och rikligt för det är rött och då är det mycket snö som kommer ner och det kommer hitåt  och det är inte lite heller så vi får väl se hur mycket som kommer, men vi har allting hemma så att vi klarar hela julhelgen. Vi har även klappar så julen är räddad, jag har två stycken till min sambo och en till Kurre, jag har slagit in en gammal musleksak som han redan har bara för att han ska få en på julafton, men hans riktiga julklapp som han får senare är hos mor men den kan vi ju inte få tag på nu utan den får han senare precis som min sambo får sina andra julklappar senare när vi träffas här och mor och far får sina och min moster och mina kusiner och mina svärföräldrar får ju också ha sina sen, ja det måste ju bli någon dag sen i jul som det blir bra väder så att dom kan köra hit och då får vi fira jul med julmat och så. Jag har lite sill och ägg och prinskorv och lite sylta och nytt bröd som min svärmor har bakat så det får bli vår julmat om det nu blir riktigt illa så att vi får vara här hemma, men det kan bli mysigt också, men annars om vi kan så är det ju klart att vi tar oss till mina svärföräldrar, men som sagt blir det snöstorm så ger man sig inte iväg någonstans inte ens dit. Jag kan i alla fall säga en säker sak att vi kommer aldrig till att glömma denna julen min sambo och jag *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0