Känner mig lite bättre

Ja idag känner jag mig lite bättre men inte mycket, inatt var det jobbigt också men dock inte så jobbigt som förra natten så man får vara glad att jag har blivit lite bättre i alla fall. Någon mat blev det inte igår för det smakade inte, min sambo var så snäll och undrade om han skulle laga till något men jag kunde inte äta. Idag har han varit och köpt köttbullar och Yoghurt så något av det ska slinka ner i alla fall. Annars så är det Idol ikväll och det tänker jag inte missa, jag får släpa in täcket och kudden till soffan som jag gjorde igår och se det där. Jag hoppas att jag snart blir frisk för det här är inte roligt.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Ja krya på dig ! Själv har jag fortfarande ont i halsen men är bättre i ögat.

2009-12-04 @ 20:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0