Jösses så mycket snö vi har fått här ute!





Ja man blir minst sagt chockad när man tittar ut och ser hur mycket snö som har kommit, det är jättemycket hela gården är full och det är 70 cm  ca och när jag precis var ute för att filma hur mycket snö som har kommit så gick det upp till midjan på mig och när min sambo var ute och gick igår så på dom djupaste ställena så gick det upp till midjan på honom och då kan ni tänka er hur det skulle vara om jag hade gått där då hade bara huvudet synts hihi! Dom säger att det ska ta till och blåsa i morgon också och då kommer det ju till att bli roligt "sarkasm". Jag ska ta lite foton sen så att ni får se hur mycket snö som har kommit. Hej mitt vinterland nu är jag här......

Kommentarer
Postat av: Kickan

Härligt med så mycket snööööööö!

2009-12-21 @ 22:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0