Ja senare idag är det nytt år!



Ja eftersom jag är uppe mitt i natten och även min sambo så är det ju snart dax att fira in det nya året, klockan fem idag så ska vi åka över till mina svärföräldrar för att fixa med grillningen och ja vi ska ju ha förrätt och efterrätt och för att hinna med allting och kunna sitta och äta i lugn och ro så börjar vi i tid *ler*. Det kommer att bli kallt men det gör inte min sambo något, han står gärna ute och grillar bara han har bra med kläder på sig, för det är ju så gott med grillat så det ska bli riktigt smarrigt att äta grillat och ha hasselbackspotatis till det och hemma gjord bernaissås till det mmm..... mums. På nyårsdagen kommer min mor och far hit och då har ju jag och min sambo varit förlovade i 3 år och vi har varit ihopa i fyra och Kurre har då varit hos oss i två år så vi firar mycket den dagen både att vi har varit förlovade i 3 år och till Påsk så har vi varit ihop i fyra år för det var till Påsk som vi träffades igen efter många år och vi blev ihop, nåja vi dejtade lördagen efter och sedan dess så var vi ihop hehe! Första dejten var här hemma hos min sambo och vi såg på film och åt gott resten lämnar vi därhän *ler*. Man undrar bara var tiden har blivit av, man tycker att det var igår typ, men det är ju dock fyra år sedan vi träffades och blev ihop och sen 3 år sedan som vi förlovade oss, ja tiden bara springer iväg. Nåja nu ser vi fram emot ett härligt år och en trevlig nyårsafton, Gott Nytt År på er!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0