Ja imorgon är det nyårsafton



Ja i morgon är det nyårsafton och ett nytt år står för dörren *ler*, vi ska grilla och ha en god förrätt som jag bara älskar och sen är visst efterrrätten hemlig, det skulle bli en överraskning *ler*. Vi ska inte smälla några egna raketer utan vi tittar på dom andra som skjuter upp sina pengar i luften det räcker tycker jag. Annars så har jag fått min släkting i USA:s julklappar och jag har skickat mina till henne nu också så att hon får sina så fort som möjligt, kunde ju ej få iväg dom innan när det var sådant oväder här, men bättre sent än aldrig som man säger. Annars så ska vi bara ta det lugnt ikväll och  mysa. Gott Nytt År på er!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Gott Nytt År på er !

2009-12-30 @ 17:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0