Idag fyller min kusin Carro år!

Ja idag fyller min kusin Carro år och vi kan köra dit, så vi tar alla klapparna med oss för vi vet ju inte om det blir oväder den 25:e då vi skulle ha träffats och fira jul med dom men då har dom i alla fall klapparna så att dom kan öppna dom redan i morgon om dom vill och vädret ska bli bra i morgon så att mor och far kan komma hit och fira jul med oss och mina svärföräldrar. Det är så roligt att vi kan köra iväg och gratulera min kusin idag för det trodde jag inte att vi skulle kunna eftersom det har varit sånt oväder men som tur var så drabbades inte vi så hårt här nere denna omgången utan det var längre upp som dom fick mer snö. God Jul på er allihopa!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0