Fick paket från USA



Ja idag fick jag paketet från USA min släkting som bor där Eloise brukar ju alltid skicka julapp till mig och jag till henne och idag kom paketet, gissa om jag vara nyfiken? I alla fall så fick jag en jättefin mössa och en fin almanacka med bilder från Oregon i USA där Eloise bor och en barlock som hon själv har gjort, väldigt rolig faktiskt, så jag ska köpa ett skinnsnöre så att jag kan ha det runt halsen till en tjockare tröja eller till en enfärgad tunika *ler*.  Annars så står snart ett nytt år på ingång och jag och min sambo ska fira nyår med min svärmor och svärfar och vi ska äta god mat, vi ska faktiskt grilla och sedan dagarna mellan nyår och trettonhelgen så ska mor och jag åka till Ystad och ha vår egen mor och dotter dag så då får jag se om där kanske är något som man kan fynda på rean. Ha det gott allesammans, nu ska jag se på nyårskarameller med krysset som går på fyran just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0