en lugn dag

Ja idag har det varit en lugn dag, jag har gjort lite saker här som behövdes göras som tvätt och lite sånt, annars så har jag hört på julmusik och eldat i kaminen. Nu ska jag koka en kopp kaffe till oss och vi ska äta varsin lussebulle och se på någon bra serie. Den 11 december ska mor och jag ha en mor och dotterdag och åka till Ystad och titta i affärer och gå och fika och bara prata och ha det trevligt, man behöver det ibland och jag ska köpa några julklappar där också så det passar jag på att göra då, det är extra kul att gå i Ystad nu när dom har julpyntat lite så det ska bli kul, på morgonen ska jag först till läkaren på rutinkontroll, ja dom ska ta värdena och så som dom brukar göra, som sagt bara ren rutinkontroll, det gör jag varje år och sen efter det så ska vi gå och fika och bara mysa och prata och sen blir det en liten tur i Ystad, åhlens och bokhandeln och lite smått och gott. Annars idag så var Kurre uppe och beundrade mitt fina jullandskap, det såg så roligt ut när han låg där uppe och tittade på alla tomtar och allt som jag har i det, jag tror visst att han tycker om att pynta lika mycket som jag *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0