Blir till att se lucia ikväll vid 6-tiden istället *ler*

Ja alltså jag hade ju ställt klockan på halv sju för att gå upp och äta lussebulle och se på luciamorgon men när klockan ringde så var jag så trött att jag bara stängde av den och somnade om *ler*. Jag såg att det kommer till att gå senare idag vid sextiden så vi kommer att se på lucia då istället och äta lussebulle, men jag trodde att jag skulle gå upp och se på lucia men så blev inte fallet i morse, jag var så trött, å andra sidan blev det rätt sent igår som vi satt uppe och det kan ju bero på det *blink*, nej nu ska vi ha en kopp kaffe och lite frukost eller middagsfika vilket man nu vill *ler*. 18.15 går lucia ikväll på kanal 1 missa inte det!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Jaaa du jag orkade inte heller gå upp men jag missade det helt och hållet rodnar

2009-12-14 @ 22:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0