Andra advent idag

Ja idag är det andra advent tiden bara rinner iväg tycker jag. Det känns i alla fall så skönt att vi har redat ut att vi numera ska fira den 25:e i fortsättningen med mina kusiner och min moster och hennes sambo och det är ju som sagt egentligen det rätta eftersom Jesus föddes natten mellan 24:e och 25:e och alla andra länder firar julafton då så då gör vi också det *ler*.Man blir så kluven när man är mellan två familjer och min svärmor vill alltid ha julafton och sen orkar hon inte ha så många som vi blir när mina kusiner också är där så det blir ju lite synd eftersom man även vill fira med dom men som sagt nu har vi löst det hela på ett jättebra sätt  och det känns skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0