Vilken trevlig dag *ler*

Ja det har verkligen varit roligt idag och mor och far kom ju hit vid tretiden och då drack vi kaffe och tog en macka sen lite senare så grillade vi kött och jag hade gjort en grönsallad och så hade vi pommes till det och det var jättegott. Jag och mor gick sen ut i det fina vädret och vi lade ut en filt på gräsmattan och sen låg vi där och pratade om ditten och datten så det var härligt. På kvällen tog vi en kopp kaffe och en jättegod glass till det, det är GB:s gräddglas med trädgårdsbär den är såååå god och det tyckte mor och far också, har ni inte provat den så måste ni bara prova denna sortens glass. I morgon ska vi inte göra något särskilt utan bara ta det lugnt och sen på måndag så kommer mor hit och hämtar mig för jag ska hem några dagar och hjälpa mor och far där hemma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0