Tur att vi tog upp vatten

Ja idag mellan klockan nio och tolv så ska dom fixa något så dom stänger av vattnet och som tur är så har jag fyllt på kaffekokaren med vatten redan och hällt upp bringare med vatten så att man klarar sig till klockan tolv *ler*. Annars så är jag precis uppkommen och har tagit mina tabletter och näsdropparna för allergin, dom har ännu inte börjat verka så jag sitter här och snyter mig för fullt och nyser hehe! Senare idag ska min sambo fortsätta att måla takrännorna, han målade dom på framsidan igår och dom blev jättefina men nu är det alltså baksidan som gäller idag. Nu ska jag snart gå och fixa kaffe till oss så att vi i lugn och ro kan sitta och fika och ha en mysig frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0