Tuesday

Ja idag är det tisdag och vi har precis fikat min sambo och vår katt och jag, det händer inget särskilt idag utan vi ska bara ta det lugnt, det är rätt skönt att göra det också ibland och vi var ju i Trelleborg igår och där var fullt med folk överallt och ja man var ganska trött igårkväll när vi äntligen var hemma här, det brukar ju vara så att tröttheten inte kommer förräns man är hemma i sin egen miljö för då slappnar man av helt och hållet, men det var en mysig kväll igår och jag såg på Lotta på Liseberg och det var jättebra och bra artister och härliga låtar som jag sjöng till *ler*. Min sambo tycker att jag sjunger så bra så han håller på med att han ska ringa Bert Karlsson hehe, ja han är rolig han *blink*. Efter det programmet så kom Beck och den serien är alltid bra och jag har ju Persbrandt som favorit, jag gillar hans metoder att få fram saker och ting från brottslingarna, så skulle dom gjort i verkligheten också så hade det kanske hänt något och vi hade kanske äntligen fått ner brottsligheten. Önskar er alla en skön tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0