Firat min svärfars födelsedag

Ja igår fyllde min svärfar år och vi bjöds på flera olika goda matpajer en med köttfärs och en annan med skinka och ost och svamp och annat gott och sen var där två sorter till men jag orkade inte prova dom för jag var såååå mätt *ler*. Efter det så fick vi en jättegod tårta med jordgubbar ovanpå och god vanliljkräm inuti den var verkligen smarrig, men svärmor är jätteduktig på att baka. Det var jag och mor och far och min sambo som var där och lite senare kom det några andra bekanta till min svärmor och svärfar och min far och mor har ju inga problem med att prata så dom pratade på som bara den och dom var lika pratglada gästerna som kom så dom stannade kvar där längre än vi för vi var trötta och ville hem så när vi hade fikat så körde vi hem men de andra hade stannat kvar och pratat länge och det är ju kul *ler*. Min svärfar fick lite fina naturböcker av oss för han bara älskar djur och natur, så han blev glad över dom. Idag ska jag och min sambo bara ta det lugnt och slappa och rå om varandra för vi har ju inte setts på en hel vecka!! Visserligen har vi pratat i telefon varje kväll men det är ju inte detsamma, så det är skönt att vara hemma igen *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0