Snart hemma igen på besök hos mor och far

Ja snart ska jag och min sambo köra och han ska ju på skyttetävling uppe nära skövde, men först ska dom träffas i Ystad, han är ju med i hemvärnet och har gått vidare till finalen i skyttetävlingen så därför blir han borta från tisdag till torsdag och jag och far ska ju sälja saker på en marknad i K-stad som heter saker och ting så jag kommer inte hem förräns lördag eftermiddag, men det är skönt att man kan göra saker på var sitt håll och ha sina intressen, jag tror bara att det är bra för förhållandet att man kan vara ifrån varandra och då tänker man ju på varandra och saknar varandra och vi ringer ju naturligtvis varandra varje dag och hör hur dagen har varit och så. Far ska hämta mig i Ystad så jag åker ju med min sambo dit, så slipper far att köra hela vägen ut till Skurup och det är ju bra för här är ju en liten sträcka ändå. Jag ska ta med salladen och grönsakerna som jag har här hemma kvar, för annars så blir dom förstörda och jag tänker minsann inte sluta äta grönsaker och sallad för att jag åker hem till mor och far, mor skulle visst ha kycklingdelar, ja ni vet sådana som man köper i förpackning och lagar till, så vi tänkte äta sallad till det och inte något annat och det är jättegott att bara ha kyckling och sallad, jag har som mål att ha gått ner alla dom kilona som jag inte vill ha till jul och går det fortare så är det ju bara roligt. Tjingeling pling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0