Snart dax att göra sallad

Ja snart ska jag gå och göra salladen tills ikväll, för den ska stå och dra lite i sin dressing, jag brukar ta 3 msk majsolja och 3 msk vatten och sen häller jag i den där kryddblandningen som man köper i affären i påsar till dressing och då blir salladen jättegod. Jag brukar göra en rejäl skål med sallad varje dag vilket jag ska göra ikväll också och sen ska vi ha rostbiff till, jag skippar potatis, pasta eller ris så mycket jag kan förutom när jag är borta och blir bjuden på mat, men som ikväll blir det en stor skål sallad och rostbiff, men då får man äta hur mycket kött man vill istället, men å andra sidan så orkar man inte äta så värst mycket kött pga att jag har gjort så stor mängd sallad, jag kan lova er att man blir proppmätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0