Ska vara uppe med tuppen i morgon *ler*

Ja i morgon ska jag gå upp klockan åtta och då kommer min sambo och min kusin att sova gott men jag ska upp och duscha och göra mig i ordning, för sen klockan nio kommer mor och hämtar mig, för jag ska ju hem några dagar nu och samla ihop saker till loppisen nästa söndag. Jag går alltid upp lite tidigare så att jag har tid på mig att duscha i lugn och ro och vakna till och äta lite yoghurt och ta mina tabletter och så, jag tycker det känns skönt att gå upp i tid så att man kan ta det lugnt på morgonen innan man ska iväg. När mor kommer så ska vi handla bullar och sen fikar vi hemma i Hannas. Det är så mysigt nu för mor och far har satt ut ett fikabord och fikastolar i gammal stil i rastgården där hundarna går ut och gör sitt och det är så härligt att sitta och fika och äta kvällsmat där ute när det är fint väder. Annars så har vi ätit gott ikväll och vi har sett på film så det har varit mysigt, snart är det dax för mig att gå och lägga mig så att man är pigg i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0