Ska på middag hos mina svärföräldrar senare idag

Ja just nu så är min sambo hemma hos mina svärföräldrar och hjälper dom lite med saker och ting och jag mår inte så bra eftersom jag ska ha den där veckan ni vet usch och fy men men.... Men klockan 14.00 kommer han och hämtar mig för då ska vi äta grillat hemma hos mina svärföräldrar så det ska bli kul och vi brukar ju alltid ha så roligt och svärfar och jag vi är lika tossiga när det gäller att skoja och att prata så dom andra tycker inte att vi är kloka hehe! Men vi har jätteroligt svärfar och jag *ler*, ja svärmor och jag också förstås men ja ni vet nog hur jag menar, svärfar och jag har samma humor och skämtar på det viset lite fräckt och flasigt hihi! Man får akta sig för vad man säger för även om man inte pratar om något sånt så får han det till att bli fräckt och flasigt och då kan det bli hur tossigt som helst, jag menar sitter han och tänker på det sättet och jag pratar om något helt annat så kan det bli vansinnigt roligt av det hela om man sätter det i snuskigt tänkande istället, ni undrar säkert vad vi är för några som skämtar på det viset om fräckt och flasigt och så men vi har ju roligt och det är huvudsaken tycker jag. Sen är det ju det också att jag mår ju dåligt när jag ska ha röda veckan och är inte så pigg och min svärfar har ont i ryggen men sen när vi träffas så skojar vi så mycket och skrattar så mycket att vi glömmer bort att vi mår dåligt eller har ont så det är ju toppen och det stämmer ju faktiskt ett gott skratt förlänger livet, det tror jag på i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0