sälja på loppis i morgon

Ja i morgon hämtar far mig klockan halv tio och sen kör vi till Rydsgårds idrottsplats för det är där som vi ska sälja saker på loppis och det ska bli roligt *ler*. Mor har varit snäll och gjort mackor till oss som vi ska ha med oss och det är ju aldrig fel. Jag hoppas att det blir hyffsat väder i morgon, men dom har lovat att det ska bli fint så vi får väl hålla tummarna för att det blir bra väder. Annars idag har det varit lugnt, min sambo var hemma hos sina föräldrar och hjälpte sin far med lite saker som han behövde hjälp med, men annars så har vi bara tagit det lugnt idag. Nej nu börjar det bli dags att gå och natta sig om jag nu ska kunna vara pigg i morgon på loppisen, så godnatt med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0