Så var det söndag



Ja idag är det söndag och jag känner mig så kass av ja ni vet vad..... ska det inte sätta igång snart? Fast det är alltid likadant så man blir inte direkt förvånad men det är jobbigt bara. Annars så är min svärfar och min sambo ute i vår trädgård och klipper gräset och fixar lite annat som behövs göras här ute. I morgon så hämtar mor mig och då ska jag hem till Hannas och hjälpa dom där hemma med lite av varje så mor kommer klockan 8.00 och hämtar mig, sen får jag se hur länge jag stannar, det beror på hur mycket där är att göra och så. Christer har mycket att fixa med hemma hos sina föräldrar, där är alltid något som ska göras på deras gård och dom ska fälla träd och annat och sen ska dom slå sönder träden dom har fällt så att vi kan använda det till ved och det är ju aldrig fel med lite extra ved till vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0