Så är det måndag

Ja idag är det måndag och jag är hemma hos mor och far, jag har redan samlat ihop en hel del som vi ska sälja på loppisen på söndag  och i morgon ska vi till förrådet och leta fram fler saker som vi kan sälja. Annars så har mor och far varit med mormor hos Kiropraktorn idag och handlat till henne, men jag stannade hemma och passade hundarna och letade fram fler saker på loftet, man behöver ju bli av med en hel del, man kan ju inte spara på allting längre. När mor och far kom hem så åt vi ute och då hade vi rostbiff och en jättegod köpt potatissallad som heter kocklandslagets potatissallad och den var verkligen jättegod, den rekommenderar jag er att prova, jag ska se om jag kan hitta en bild på salladen så att ni ser hur den ser ut, ja nu hittade jag en bild på salladen så bege er nu till affären och prova denna jättegoda potatissallad, jag har provat många sorter men dom har inte varit några höjdare men denna däremot föll mig helt i smaken. Annars så ska jag bara ta det lugnt nu resten av kvällen och jag önskar er alla en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0