Mor hämtar mig på söndag istället

Ja det är ändrade planer så ikväll ska jag och min sambo till min moster och hennes sambo och min kusin Joakim och vi ska hjälpa dom att installera en teve och sen efter det följer nog min kusin med oss hem så därför behöver inte mor och far hämta mig och lämna honom i morgon utan vi väntar tills på söndag så då hämtar mor mig, så kan jag vara här hemma en dag till innan jag åker hem och samlar saker till loppisen på nästa söndag, rätt skönt att ha en dag till hemma som man kan se på film och mysa med min sambo och vår katt och min kusin då också för då har han kommit hit ju. Annars så ska vi vara i Sjöbo klockan sex ikväll och då blir det att vi beställer pizza eller något där och äter hos dom och jag och min moster kommer att pladdra på en massa som vanligt *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0