mina svärföräldrar var här på fika

Ja idag så fikade vi med mina svärföräldrar eftersom min sambo och min svärfar målade husgavlarna då hade min svärfar traktorn med så att min sambo stod i skopan och sen höjde min svärfar upp honom så att han stod och målade i den, det såg rätt fräckt ut *ler*, efter det så kom svärmor hit och hon hade handlat lite bullar som vi hade till fikat efteråt. Nu har vi precis ätit, det blev sallad för min del och korv till det, vi hade ju över sedan igår så det blev samma mat idag igen, men det gör ju ingenting. Veckan börjar gå mot sitt slut och i morgon är det fredag och på söndag kommer far och hämtar mig och vi ska sälja på loppisen i Rydsgård, det ska bli roligt och sen efter det så kör far mig hem igen och då ska en kompis till oss komma hit, eller ja han är här redan när jag kommer för han skulle ha hjälp med sin dator och sen när jag kommer så ska vi beställa en pizza och se på film, det tycker jag att jag förtjänar när jag nu har hållit igen hela veckan och bara ätit jättemycket sallad och kött och ingen potatis eller pasta eller ris på hela veckan, och sen är det ju helg och då får man ju unna sig något gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0