Kaffet snart klart

Ja snart så kommer mor hit och då ska vi fika och sen ska vi åka till Hannas och jag ska hjälpa mor några dagar där hemma med lite av varje, dammsuga och annat som behöver göras. Jag har laddat kaffekokaren så att det bara är till att slå till den, så jag ska minsann gå och sätta på den nu eftersom hon kommer klockan 8.00 och hon brukar ibland komma lite innan också så det är säkrast att sätta på kaffehurran nu med detsamma vänta lite.....Så nu har jag satt igång den *ler*, nu kan hon få komma när hon vill för nu är det på gång. Mor ska ha nya bullar med sig så det ska bli jättegott med nya bullar och kaffe nu innan vi beger oss till Hannas.

Kommentarer
Postat av: kickan

Ja det är bra när man kan hjälpa sina föräldrar med det dom behöver. Du får hälsa dom så gott ifrån mig.

Ha det gott !

2009-08-11 @ 19:52:44
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0