Jösses vad kvavt det är idag

Ja det är minsann kvavt ute idag och det är så klibbigt att man inte vet var man ska bli av, jag tycker inte om den här kvava värmen usch och fy, jag bara längtar tills det blir svalare ikväll så att man kan känna sig bättre. Man kan inte äta något heller när det är så varmt så det fick bli youghurt innan idag och sen ikväll blir det sallad som jag redan har gjort och som står i kylen färdig till att serveras och korv till det, det är skönt att man har kvällsmaten färdig i alla fall men ännu är jag inte speciellt hungrig för det är alldeles för varmt för att äta. Annars så har det  inte hänt något särskilt idag, jag har sovit rätt mycket eftersom det är lingonveckan men jag har ännu inte fått igång det och därför mår man piss och jag känner mig yr och då vilar jag ganska mycket, det är det enda som hjälper just då. Jag har ingen aning om vad där är för något på teven ikväll men jag får väl kolla upp läget och se om där är något bra i burken som man kan titta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0