Ja då var huset nystädat och fint

Ja nu är huset nystädat och fint och jag har strykit nya dukar att ha på både finbordet och köksbordet och sen har jag bäddat nytt i sängarna så nu är det så fint här så *ler*. Nu ska jag bara ta det lugnt och koppla av, kanske sätta mig i soffan en stund och läsa min bok eller läsa en tidning, annars så har jag gjort salladen till ikväll så den är färdig och står i kylen för att ta smak av den goda dressingen och sen ska vi ha korv till det, jo jag ska koka potatisen också förstås till min sambo, för det är bara han som äter potatis här nu eftersom jag inte äter potatis eller pasta eller ris nu ett tag, jag försöker ju gå ner i vikt så därför undviker jag det så mycket som möjligt, jag tror på det och testar den modellen så får vi se hur det går *ler*, än så länge så har det gått bra i alla fall. Tjingeling pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0