Ingen loppis på lördag

Nej det blir ingen loppis på lördag, för det ska regna hela helgen och då är det inte så kul att stå där, men däremot så ska vi till Silva o Patrik och Carro och Joakim i morgon, vi ska göra räkmackor och vi skulle visst ha köttbullar också, för jag tror inte att varkens Patrik eller Joakim är så glada för räkor, så dom gör köttbullsmackor istället och det går ju lika bra, men i alla fall så blir det ju att jag åker hem i morgon istället, så jag ska prata med min sambo ikväll, för han kommer hem senare ikväll och höra om han också kommer dit, för då kan jag åka med honom hem redan i morgon och jag ska handla innan på dagen på Lidl, tänkte köpa lite sallad och gurka och tomater och nektariner. Om ca en halvtimme så kommer mor  hem och då ska vi fika, vi ska sitta ute och fika det är så härligt och ikväll ska vi äta varmrökt lax igen och jag ska göra sallad som vi ska ha till och den goda såsen som vi köpte igår med dill och ramlösa till det *ler* mmm... gott. Ska bli roligt att höra ikväll hur det har gått för min sambo i skyttetävlingen. Hej svej leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0