Idag åker jag hem till min sambo och Kurre Yeah!!!



Ja idag åker jag hem till min sambo och Kurre igen och det ska bli skönt, men innan dess så ska vi till Silva o Patrik och äta räkor ikväll så det ska bli kul. Min sambo skrev på msn igår när han kom hem att han var hemma 00.51, han har ju kört långt ca 50 mil så han har förmodligen stupat i säng, jag ska prata med honom när han har vaknat senare idag. Vi ska inte vara hos Silva o Patrik förräns klockan sex idag för vi har lite ärenden som vi ska göra mor och jag, jag ska handla lite sallad och tomater och gurka och nektariner så att jag har till nästa vecka. Det ska bli så skönt att komma hem till mina älsklingar igen, det är som man säger borta bra men hemma bäst *ler* och nästa vecka ska jag vara hemma hos dom hela veckan, sen får jag åka hit igen och förbereda inför nästa marknad den 19 september och då ska vi vara i Sjöbo, nu blir det ju inget i morgon eftersom det ska regna hela helgen och ärligt talat är det kanske tur, för efter att vi har burit upp 18 lådor som var tunga i förrådet med 16 trappsteg så är man ganska mör och det var 18 lådor i båda lassen för vi körde två gånger och ja far och jag var helt genomtrötta och genomsvettiga efter det, men det är motion *ler*, alltid något positivt. Nej nu ska jag gå ner och äta en grov bulle med lite ägg och kaviar på sen börjar dagen *ler*, ha nu en riktigt trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0