Hemma igen skönt *ler*






Ja idag är det lördag och jag är hemma hos mina älsklingar, jag och mor och far hade jätteroligt hos Silva o Patrik igår, det blev många goa skratt och det blev rätt sent innan mor och far körde hem mig Skurup. Idag ska jag bara ta det lugnt och vara med mina älsklingar och det var ju tur att vi inte åkte iväg till marknaden idag eftersom det regnar som bara den, det har bara ösregnat hela morgonen. När jag nu var hemma så tog jag några foton och tänkte dela med mig av dom.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Jomen hallå där är ju DU ! Hehehe och faren din också ser jag.....

Och visst attan syns det att du gått ner.

2009-08-29 @ 20:14:32
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0