Hemma igen *ler*

Ja nu är jag hemma igen och det är som man säger borta bra men hemma bäst *ler*. Jag har hjälpt mor och far att samla ihop lite saker som vi inte behöver så vi ska sälja dom på bakluckeloppisar, det kommer några stycken nu så det ska bli kul och den första börjar  den 23:e i Rydsgård. Man har ju samlat på sig en hel del saker genom åren och man kan faktiskt få för mycket saker hehe, så nu är det dags att sälja av sig lite av dom sakerna. Ikväll har vi gjort pizza och det var jättegott och jag gjorde som vanligt en stor skål sallad till mig själv för jag bara älskar sallad gött gött! Nu ska jag bara koppla av och sen på måndag så ska jag åka hem till mor och far igen och åka till förrådet och gräva fram fler saker som vi kan sälja på loppisen, det är bara far och jag som åker dit, vi tycker att det är kul och sen får man ju träffa mycket folk och prata och så också och det är ju aldrig fel. Annars så har jag och min sambo precis sett på en bra film och nu ska jag bara koppla av framför datorn en stund, men det är så skönt att vara hemma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0