Hemma igen *ler*

Ja nu är jag äntligen hemma igen hos min sambo och vår katt Kurre, så nu har jag och min far samlat ihop sakerna som vi ska ha med oss till loppisen på söndag och då hämtar han upp mig först här hemma på förmiddagen så att vi hinner att sätta upp alla sakerna och göra allting klart tills det börjar klockan ett på eftermiddagen och sen varar det till tre på dagen. Man får hoppas att det blir fint väder så att det kommer lite folk, annars så ska jag och min sambo bara ta det lugnt ikväll och mysa. Min kusin åkte med min mor hem idag när hon skjutsade mig hit, för han ska ju börja i skolan i morgon igen, vilket han inte var så förtjust i men men..... Nej nu ska jag gå och göra en kopp kaffe till oss. Ha det gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0